دانلود بازی Life Is Strange Episode 5 برای PC


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 1 آبان 1394
بازدید : 714
نویسنده : SOBHAN

در واقع شروع کننده ی عامیانه ساختن سبک اپیزودیک و داستانی تعاملی برای صنعت بازیسازی به طور رسمی به شمار می رود. داستان آن در مورد نوعی فرضیه بسیار قدیمی می باشدکه البته در دنیای گیم کمتر استفاده شده و آن هم یعنی به عقب برگرداندن زمان . از آنجا که شخصیت اول بازی یک دختر است پس می توان حدس زد که بازی کاملا احساسیو عاطفه ای باشد.  شخصیت اول بازی یعنی Max یک شخصیت اجتماعی نیست و برعکس بسیار گوشه گیر می باشد و با اینکه در دنیای بیرون حضور زیاد پررنگی ندارد اما دنیای بزرگی دردرون خود ساخته است. بازی ابتدا در یکی از پارک های یک شهرک در آمریکا شروع می شود، شبی که طوفان تندی می آید و درخت ها در حال قطع شدن هستند مکس برای نجات خود یکساختمان فانوسی شکل را پیدا می کند و برای رسیدن به آن تقلا می کند.

Life Is Strange Episode 5 PC-CODEX

|قسمت پنجم به صورت جداگانه Episode.5.Only-3DM اضافه شد|

 

Life is Strange Episode 5 Polarized pc cover دانلود بازی Life Is Strange Episode 5 برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista
Processor: Dual Core 2.0GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM (not recommended for Intel HD Graphics cards)
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Dual Core 3.0GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 1024 MB RAM (NVIDIA GeForce GTX 260 or ATI HD 4890)
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Life is Strange Episode 5 Polarized screenshots 01 small دانلود بازی Life Is Strange Episode 5 برای PC Life is Strange Episode 5 Polarized screenshots 02 small دانلود بازی Life Is Strange Episode 5 برای PC

Life is Strange Episode 5 Polarized screenshots 03 small دانلود بازی Life Is Strange Episode 5 برای PC Life is Strange Episode 5 Polarized screenshots 04 small دانلود بازی Life Is Strange Episode 5 برای PC

Life is Strange Episode 5 Polarized screenshots 05 small دانلود بازی Life Is Strange Episode 5 برای PC Life is Strange Episode 5 Polarized screenshots 06 small دانلود بازی Life Is Strange Episode 5 برای PC

 

source دانلود بازی Life Is Strange Episode 5 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید. دقت داشته باشید که این نسخه، شامل قسمت اول، دوم، سوم و چهارم بازی نیز می باشد.

 

caution دانلود بازی Life Is Strange Episode 5 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

================================================

CODEX Release

 

download دانلود بازی Life Is Strange Episode 5 برای PC دانلود به صورت پارت های ۲گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

 

================================================

Episode.5.Only.Update.12-3DM Release

 

دانلود قسمت پنجم بازی به صورت جداگانه

کاربران عزیز، به منظور استفاده از قسمت پنجم به صورت جداگانه، شما بایستی حتما قسمت چهارم بازی را نصب کرده باشید. در غیر اینصورت قادر به اجرای این قسمت به صورت جداگانه نخواهید بود. برای نصب، تنها کافیست به ترتیب ابتدا فایل های پوشه Update و سپس فایل های پوشه Crack را در محل نصب بازی خود جایگزین کنید و سپس بازی را اجرا نمایید. روش نصب کاملا تست شده می باشد و در صورت بروز مشکل، از طریق نظرات اعلام بفرمایید. با تشکر.

 

download دانلود بازی Life Is Strange Episode 5 برای PC دانلود به صورت پارت های ۲گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

 




:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Life Is Strange Episode 5 برای PC ,

مطالب مرتبط با این پست :

WITH TECH GAME GET HIGH FPS

TECH GAME توانست مشکل شما را درست کند؟ (TECH GAME Could Fix Your Problem)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Tech game و آدرس techgame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com